FAQ - Nejčastější dotazy
Doprava a doručení
- Jak dlouho trvá doručení zásilky? Obvykle 1 – 2 pracovní dny.
- Jakým způsobem šperky odesíláte? Českou poštou jako cenné psaní, zásilka je pojištěná na celou částku.
- Je možné odeslat přes Zásilkovnu? Ano, s výjimkou dobírky.
- Posíláte zásilky na Slovensko? Ano, poštovné je 12 €. Dobírka není možná.
- Posíláte zásilky do Německa? Ano, poštovné je 25 €. Dobírka není možná.
Více informací o dopravě a platbě najdete ZDE
Zlaté šperky
- Jsou šperky dodávány v krabičce? Ano, v dárkové krabičce zdarma s návodem na péči o šperky.
- Jaké kameny jsou ve špercích? Standardně kubická zirkonie, pokud není uvedeno jinak.
- Jsou šperky nové? Ano, prodáváme nové šperky z 14karátového zlata s českým puncem.
- Co znamená zlomkové zlato? Jedná se o poškozené šperky, snubní prsteny, staré šperky či kousky zlata. Na základě osobního posouzení rozhodneme, zda je možné šperk dále prodat, nebo jej necháme roztavit.
Opravy šperků
- Opravujete šperky? Ano, šperky opravujeme přímo v našem zlatnictví. Šperk nikam na opravu neposíláme, máme vlastního zlatníka.
- Jak dlouho trvá oprava šperků? Do 48 hodin. Více informací o opravě šperků najdete zde.
- Opravujete šperky na počkání? Ano, za příplatek, více zde.
Více informací o opravě šperků se dozvíte ZDE
Výkup zlatých šperků
- Vyplácíte zlato ihned? Ano, ihned v hotovosti.
Více informací o výkupu zlata najdete ZDE
Zlatnictví a prodejny
- Mohu si šperk prohlédnout osobně? Ano, na prodejnách ve Frýdku-Místku a Ostravě - Hrabůvce.
Reklamace a vrácení zboží
- Jak probíhá reklamace šperků? Reklamované šperky přebíráme pod kamerovým záznamem, společně sepíšeme reklamační protokol, pořídíme fotodokumentaci (vždy ve dvou kopiích). Následně šperk předáme k odbornému posouzení. Vyřízení reklamace je do 30 dnů. Po ukončení reklamace obdržíte oficiální vyjádření.
- Mohu šperk vrátit? Ano, do 14 dnů od zakoupení, pokud šperk nebyl nošený. Tato možnost platí pouze pro internetové objednávky.